Monday, 16 July 2012

Selamat Hari Jadi Maithasa!!

Assalammualaikum wbt??
Maithasa Shuada..
Kak Mah..
Ibu kunyit..
Mak cik ketam..
Mak Cik Gamat..

Terimalah sebuah lagu dari saya dengan rentak tarian SNSD..hahahah
"Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan Maithasa Shuada..
Allah selamatkan kamu.."
(tepuk tangan)


          Aku mulai mengenali kamu semasa cuti semestar yg lalu.. sejak dari itu kita mulai rapat.. berkongsi minat yang sama..apa lagi kalau bukan SNSD..hahah! virusss saya terkena kepada kamu ya..tahniah! mulanya, saya pelik dengan kamu ni..yalah..jarang balik rumah..padahal dekat saja pun..jika dibanding dengan saya?? huh..nun jauh di sabah.. ingat ya! kita ber'SBE d sabah kan??? setiap kali saya bersama kamu..saya akan sentiasa ceria..gelak..walaupun, kadang-kadang saya kurang faham apa yang kamu 'kecek'..tapi, saya akan cuba tersenyum dan buat muka faham.. kadang-kadang terikut gelak sama walaupun tak tau n faham cerita sebenar.. dalam masa 5 tahun, saya akan berusaha faham dan 'kecek' bahasa anda.. kalau kamu cakap sabah..hmmm..macam bunyi INDONESIA..seriusss!!
          Apapun, selamat melangkah ke alam terakhir belasan tahun..tahun ini kita 19..tahun depan 20..oh tidakkk... so, gunakanlah  masa hidup kita dengan  sebaik2xnya..kita di dunia hanya sebagai perantau..Bersyukur..kerana Allah masih memanjangkan umur kita sehingga sekarang.. semoga menjadi anak yg solehah...dan,,,semoga, tasya akan menjadi seorang cikgu yang ..........errrrrr...(tak tergambar oleh kata2x) hahahahaha!! terima kasih kerana mengajar saya untuk LEBIH gelakkkk!! jangan lupa, ucap "terima kasih" kepada ibumu..ayahmu juga..^_^

2 comments:

  1. xie xie jue... terharu saya baca blog kamu, rahsia kamu terbongkar rupanya slama ni aku ingat kau paham apa aku kecek..rupanya???? hahahaha... kesian...knapa x ckp awl?

    ReplyDelete
  2. hahahah...
    faham jugaklah..
    tapi, bila ko kecek pekat sangat..
    mmg aku tak fahamlah..
    kurangkan speed!
    buat muka BLUR~

    ReplyDelete