Saturday, 14 July 2012

Masa Kecilku...

Seandainya masa boleh berulang kembali..saya ingin kembali ke dunia kanak-kanak..tiada masalah..yang kita tahu..makan..tidur..happy..nangis...hmmm~

Nama saya julianah.. ju maksudnya berambut panjang..liyana maksudnya lemah lembut..hahahah! bapa saya kata, nama saya "JUlianah" sebab saya lahir pada hari JUmaat..what the??

Masa kecil2x dulu, saya suka nyanyi walaupun tak boleh baca..main keyboard walaupun tak pandai..hahah! tetiba teringat kat bapa yg suka sangat dengan muzik..tapi, mak saya tak suka muzik..walaupun mereka berdua tidak berkongsi hobi yang sama..tapi, disebalik semua itu..mereka berdua saling melengkapi antara satu sama lain..:))

Masa kecil2x dulu, saya suka main doktor2x..
main  masak2x..main cikgu2x..last2x, akan jadi cikgu juga nanti.. cikgu Julianah?? ya saya...

                                            Masa kecil2x dulu,  saya susah nak senyum kan?
sebab tulah semua gambar saya asyik "cool" saja.. 
  
Masa kecil2x dulu..saya nak sangat simpan rambut panjang..tapi, bila nak panjang saja..kena gunting! hampeh betul! tapi..pernah suatu hari tu..saya gembira sgt bila rambut sy tak kena potong sebab rambut saya lurus..sayang dpotong katanya..apa lagi, kakak saya yg kat sebelah ni tak puas hati..hahahah!!




1 comment: